کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۶۱۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
رد صلاحیت ۳۶۷ نفر از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مشهد تا کنون(۱۲ بهمن ۱۴۰۲)
فرماندار مشهد با بیان شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر گفت: ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس در مشهد رد صلاحیت شدند.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد، اظهار کرد: ابتدا ۸۹۲ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از مشهد ثبت نام کردند که در این فرایند ۱۷ نفر انصراف داده و ۶ نفر حوزه خود را انتقال دادند و ۵۰۳ نفر تاکنون تایید صلاحیت شدند که طی روز‌های آتی انشاا... افزایش خواهد یافت.

فرماندار مشهد افزود: در این بین نیز ۳۶۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس نیز رد صلاحیت شدند که برخی شرایط ثبت‌نام را نداشتند.

وی ادامه داد: همچنین ۲۸ نفر از مشهد برای رقابت بر سر ۶ کرسی این استان در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده بودند که تا کنون ۱۰ نفر تایید صلاحیت شدند. فرایند تایید صلاحیت داوطلبان تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد که شوای نگهبان نتیجه نهایی را اعلام کند، اما تا ۳۰ بهمن ماه نتیجه رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده را اعلام خواهد کرد.

فرماندار مشهد با اشاره به تعداد صندوق های رای در این شهرستان گفت: هزار و ۸۷۲ صندوق رای در سطح شهرستان مشهد خواهیم داشت و تمام دستگاه‌های اجرایی پای کار آمدند، ۴۰ هزار نفر از همشهریان و جوانان مشهدی در اجرای انتخابات نقش دارند و همه آماده برگزاری انتخابات باشکوه هستند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->